Vi skal skape Norges beste arbeidsplass
Stadig flere kunder oppdager Nordvik: Det vi leverer og det vi står for. I takt med denne veksten søker vi nye «Nordvikere». Alt fra traineer til nye daglige ledere, om ikke alle roller på en gang.
Send åpen søknad
Engasjerte kolleger i stadig utvikling
Når kundene velger Nordvik skal de alltid være trygge på at de får en samarbeidspartner som er tilliten verdig. De gode kundeopplevelsene kommer som et resultat av både den enkeltes innsats og en god kultur i hele Nordvik-kjeden.
Nøkkelen til vår suksess og kjedens viktigste ressurs er våre 330 medarbeidere, hvorav rett over 220 er eiendomsmeglere. En «Nordviker» har stor interesse for faget og rollen sin, og ikke mints: og trives på jobb. Vår ambisjon er vi sammen skal skape Norges beste arbeidsplass. Derfor satser vi tungt på fellesskap, mangfold og tilhørighet.
Hos oss kan du regne med tett oppfølging av ledelsen og kollegene på kontoret. Strategisk talentutvikling, lederutdanning samt kurs- og opplæring på vårt eget kompetansesenter, Nordvik Academy, er en selvfølge. For vi skal være den mest innovative og teknologiske i vår bransje, det krever kontinuerlig læring.
I tråd med vår sterke lagånd, har vi i Nordvik også etablert en god delingskultur. Både innad på kontorene, og mellom alle kontorene i kjeden. Denne delingskulturen mener vi bidrar til et enda bedre arbeidsmiljø, stadig ny kunnskap hos alle og personlig utvikling.
Er du en «Nordviker»?
Vi er hele tiden på utkikk etter nye dyktige ansatte som vil utvikle både seg selv og Nordvik, i følgende roller:
- Daglig leder
- Kontorsjef
- Eiendomsmegler
- Eiendomsmeglerfullmektig
- Fagansvarlig
- Medhjelper / Back office
- Oppgjørsmedarbeider
- Regnskapsmedarbeider
- Salgskoordinator
- Salgsleder
- Trainee
Du har allerede skjønt at hos oss er vi svært gode alene, men aller best i team. Dersom du kjenner deg igjen i våre verdier som handler om å utgjøre en forskjell, at vi bryr oss, tar initiativ og er til å stole på – og i tillegg har stor arbeidskapasitet, engasjement for kunden, ønske om faglig utvikling og omtanke for dine kolleger, da har du godt mulig en «Nordviker» i deg.
Og i så fall håper vi å høre fra deg!