Kirkerudkleiva 5Bærum
- Bærum
- Kirkerudkleiva 5
- Prisantydning
- 5 900 000,-
- Totalpris
- 6 058 740,-
- Kommunale avg.
- 14 526,- per år
- BRA-i
- 127 m2
Enebolig i kjede med flott utsikt - Moderinseringsbehov - solrike uteplasser - Barnevennlig - Garasje
Velkommen til Kirkerudkleiva 5, enebolig i kjede med flott utsikt, presentert av Bendik Blumenthal v/ Nordvik Eiendomsmegling. Boligen ligger sentralt til på Vøyenenga med kort vei til bussholdeplass, butikker og nærsenter. I tillegg er det gangavstand til både ungdomsskolen og flere barnehager.
Nøkkelinformasjon
- Boligtype:
- Enebolig
- Byggeår:
- 1974
- Etasje:
- 2
- Soverom:
- 3
- Prisantydning:
- 5 900 000,-
- Totalpris:
- 6 058 740,-
- Omkostninger:
- 158 740,-
- Kommunale avgifter:
- 14 526,- per år
- Totalt BRA:
- 160 m2
- Tomteareal:
- 439,9 m2 (eiet)
- Garasje:
- Ja
- Veranda:
- Ja
Visninger
Presenteres av
Har du finanseringsbevis på plass?
I samarbeid med
En personlig rådgiver fra vår samarbeidspartner Storebrand Bank vil hjelpe deg å gjøre deg klar til budrunden.
Nøkkelinformasjon
Oppdragsnummer
23-0229/24
Boligtype
Enebolig
Adresse og betegnelse
Kirkerudkleiva 5, 1339 Vøyenenga
Gnr. 46, bnr. 89 (ideell andel 1/1) i Bærum kommune. Gnr. 46, bnr. 118 (ideell andel 1/50) i Bærum kommune. Gnr. 46, bnr. 119 (ideell andel 1/50) i Bærum kommune. Gnr. 46, bnr. 120 (ideell andel 1/50) i Bærum kommune. Gnr. 46, bnr. 121 (ideell andel 1/50) i Bærum kommune. Gnr. 46, bnr. 122 (ideell andel 1/50) i Bærum kommune. Gnr. 46, bnr. 123 (ideell andel 1/50) i Bærum kommune. Gnr. 46, bnr. 124 (ideell andel 1/50) i Bærum kommune.
Selger(e)
Olav Skinnes
Kjøpesum og omkostninger
5 900 000,- (Prisantydning) Omkostninger: 240,- (Pantattest kjøper) 500,- (Tingl.gebyr skjøte - Statens Kartverk) 500,- (Tingl.gebyr pantedokument - Statens Kartverk) 147 500,- (Dokumentavgift 2,5% av salgssum) 19 500,- (Trygghetspakke kjøper* (valgfritt)) -------------------------------------------------------- 148 740,- (Omkostninger totalt (uten Trygghetspakke)) 168 240,- (Omkostninger totalt (med Trygghetspakke)) -------------------------------------------------------- 6 048 740,- (Totalpris inkl. omkostninger (uten Trygghetspakke)) 6 068 240,- (Totalpris inkl. omkostninger (med Trygghetspakke)) -------------------------------------------------------- NB: Regnestykket forutsetter at det kun tinglyses et pantedokument og at eiendommen selges til prisantydning. Det tas forbehold om endringer i offentlige avgifter/gebyrer.
Om boligen
Byggeår
1974
Arealer
BRA-i: 127 kvm
BRA-e: 33 kvm
Totalt BRA: 160 kvm
Beskrivelse:
Kjeller:
BRA-i: 60 kvm. Bad, Gang, Tre soverom, Bod
BRA-e: 17 kvm.
Totalt BRA: 77 kvm
1. etasje:
BRA-i: 67 kvm. Vaskerom, Wc, Entré, Gang, Kjøkken, Stue
BRA-e: 16 kvm.
Totalt BRA: 83 kvm
Antall soverom
3
Standard
Tilstandsrapport for boligen er vedlagt salgsoppgaven. Se denne for nærmere informasjon om tilstandsgrad. I forbindelse med salget er det utarbeidet en tilstandsrapport for boligen som viser boligens tilstandsgrad fra TG1-TG3, hvor TG1 er velfungerende forhold, TG2 er forhold som må påregnes utbedret på sikt, og TG3 er forhold som må påregnes utbedret omgående. Følgende forhold er kommentert med TG2: -Overflater på innvendige gulv (Bad / Underetasje) -Overflater på innvendige vegger (Bad / Underetasje) -Fast inventar (Bad / Underetasje) -Utstyr for sanitærinstallasjoner (Bad / Underetasje) -Overflater på innvendige gulv (Vaskerom / 1. etasje) -Overflater på innvendige vegger (Vaskerom / 1. etasje) -Fast inventar, generelt (Vaskerom / 1. etasje) -Utstyr for sanitærinstallasjoner (Vaskerom / 1. etasje) -Rom under terreng -Gulv på grunn -Drenering -Terrengforhold rundt boligen -Yttervegger -Utvendig kledning -Takkonstruksjon -Utvendig beslag -Trapper -Ytterdører -Vinduer -Innvendige dører -Overflater på innvendige gulv -Overflater på innvendig himling -Ledningsnett for sanitærinstallasjoner -Ventilasjon -Elektrisk oppvarming -Ildsteder -Kjøkkeninnredning -Balkonger, terrasser ol. -Fast inventar -Elektrisk anlegg Følgende forhold er kommentert med TG3: -Utstyr for sanitærinstallasjoner (Wc / 1. etasje) – utbedring estimert til kr. 5 000 – 10 000, -Taktekking og membraner – utbedring estimert til kr. 15 000 – 50 000,- -Varmtvann – utbedring estimert til kr. 5 000 – 20 000,-
Parkering
Det er garasje på tomten som del av boligens 1. etasje
Innbo og løsøre
Integrerte hvitevarer medfølger.
Vedlagt salgsoppgaven følger NEF sin standardliste "Oversikt over løsøre og tilbehør". Med mindre annet fremkommer av salgsoppgaven gjelder denne listen.
Dersom det er noe i overnevnte liste som ikke finnes på eiendommen, vil det heller ikke medfølge. Produkter og installasjoner som medfølger overdras uten noen form for garantier, utover eventuell gjenværende leverandørgaranti. Hull og merker etter feste av innredning og utstyr som ikke følger med, aksepteres av kjøper.
Adgang til utleie
Det er krav om forsvarlige radonnivåer i utleieboliger. Er det ikke gitt opplysninger om at selger har kunnskap om eiendommens randonnivå, vil kjøper overta risikoen for radonnivået i boligen. For mer informasjon se https://dsa.no/radon
Energi og oppvarming
Oppvarming
Det er montert luft til luft varmepumpe i trapperom. Elektrisk oppvarming med panelovner.
Økonomi
Kommunale avgifter
Kr. 14 526,- pr. 2023
Avløp 5 486,06 kr
Feiing 262,00 kr
Renovasjon 4 338,60 kr
Vann 4 439,80 kr
Andre utgifter
Selger opplyser å ha følgende kostnader knyttet til boligen: - Årlig bygningsforsikring kr 15 748,- pr år. -De årlige kostnadene for Kirkerudkleiva 5 til Kirkerudbakken interesselag, består av skogfond og kontingent på hhv NOK 500 og NOK 1 500, totalt NOK 2 000. Det er opp til kjøper å evt. inngå nye avtaler med ønskede tjenesteytere.
Formuesverdi
Primærbolig: Kr. 1 909 992,- pr. 2022
Sekundærbolig: Kr. 7 257 971,- pr. 2022
Skatteetaten beregner en boligverdi (beregnet markedsverdi for bolig) basert på SSBs statistiske opplysninger om omsatte boliger. I beregningen tas det hensyn til din boligs beliggenhet, areal, byggeår og type bolig. Formuesverdien er en prosentandeldel av denne boligverdien.
For mer informasjon om formuesverdi, se Skatteetatens nettsider.
Forsikring
Tryg
Polisenr. 7427758
Tomt
Beskrivelse av tomt
Tomtestørrelse: 439,9 kvm (eiet)
Adkomst
Det vil bli skiltet med Nordvik visningsskilt i forbindelse med oppsatte fellesvisninger.
Områdebeskrivelse
Bebyggelse
Selveier enebolig (i kjede) over to etasjeplan med henholdsvis underetasje og 1. etasje. Underetasje med grunnmur i betong. Øvrige etasjer med yttervegger i bindingsverk, kledd med trepanel. Yttertak i trekonstruksjon, tekket med takstein. Garasje som del av boligens 1. etasje.
Offentlige forhold
Ferdigattest / brukstillatelse
Det foreligger ferdigattest for eiendommen datert 11.03.1980 Ferdigattest utstedes av bygningsmyndighetene på grunnlag av mottatt dokumentasjon fra kontrollansvarlige når et søknadspliktig tiltak er utført i samsvar med tillatelsen og øvrige krav etter plan- og bygningslovgivningen. At ferdigattest eksisterer, gir ingen garanti for bygget er oppført i henhold til tillatelsen og gjeldende regelverk eller at det senere er utført arbeid på bygget som ikke er byggemeldt eller godkjent.
Vei, vann og avløp
Vann og avløp er offentlig via privat stikkledning
Regulerings- og arealplaner
Eiendommen er regulert til bolig. For mer informasjon om reguleringsforhold kontakt megler eller søk på saksnummer/adresse/gnr. bnr på plan- og bygningsetatens hjemmeside. ID 1968169 - Kirkerud, Kirkerudbakken Øst Se link: https://www.arealplaner.no/3201/arealplaner/408 Se bestemmelse: https://plnstoragejbyz5.blob.core.windows.net/baerum3201/1968169/Dokumenter/1968169.pdf?sv=2023-11-03&se=2024-05-10T15%3A52%3A45Z&sr=b&sp=r&sig=7MCvisd%2FjpP7tIrYe4fAtDcpY8oSkXWVtt6FMukIdoA%3D Delareal 423 kvm. Konsentrert småhusbebyggelse
Tinglyste heftelser og forpliktelser
På eiendommen er det tinglyst følgende heftelser og rettigheter som følger eiendommens matrikkel ved overskjøting til ny hjemmelshaver: 3201/46/89: 10.01.1973 - Dokumentnr: 397 - Erklæring/avtale Bestemmelse om kloakkrenseanlegg Bestemmelse om vann/kloakkledning Kan ikke slettes uten samtykke fra kommunen Gjelder denne registerenheten med flere 19.08.1974 - Dokumentnr: 12162 - Erklæring/avtale Pliktig medlemskap i velforeningen m.v. Bestemmelse om tilfluktsrom Best. om grenser, ledninger m.v. 10.04.1975 - Dokumentnr: 5133 - Registrering av grunn Denne matrikkelenhet opprettet fra: Knr:3201 Gnr:46 Bnr:2 01.01.2020 - Dokumentnr: 521979 - Omnummerering ved kommuneendring Tidligere: Knr:0219 Gnr:46 Bnr:89 01.01.2024 - Dokumentnr: 60786 - Omnummerering ved kommuneendring Tidligere: Knr:3024 Gnr:46 Bnr:89
Legalpant
Kommunen har legalpant som sikkerhet for betaling av kommunale avgifter og eventuell eiendomsskatt. Legalpant er pant som ikke kommer frem av grunnboksutskriften, og har bedre prioritet enn for eksempel lån til bank som er tinglyst på eiendommen.
Øvrige kjøpsforhold
Diverse
Det er en innebygd oljetank/parafintank i ekstern bod med tilgang via luke. Fra 1. januar 2020 ble det forbudt å bruke fossil fyringsolje og parafin til oppvarming av bygninger. Tanker som permanent tas ut av bruk, skal tømmes og graves opp. Tanker som ikke kan gjenbrukes uten å representere fare for lekkasje, skal destrueres. Kommunen kan i særlige tilfeller gi tillatelse til at tanker som permanent tas ut av bruk, rengjøres og fylles med sand, grus o.l. i stedet for oppgraving. Eiendommen er en del av ett realsameie, dette er i hovedsak fellesområder. Gnr. 46, bnr. 89,118,119,120,121,122,123,124
Overtagelse
Overtakelse skjer etter avtale med selger. Før boligen overleveres kjøper, skal fullt oppgjør og omkostninger være mottatt på meglers klientkonto.
Sentrale lover
Generelle bestemmelser Alle innvendige og utvendige arealangivelser, samt beskrivelser av bygningen er hentet fra vedlagte tilstandsrapport/boligsalgsrapport. Salgsoppgaven er basert på de opplysningene selger har gitt til megler, den bygningssakkyndiges tilstandsrapport, samt opplysninger innhentet fra kommunen, Kartverket og andre tilgjengelige kilder. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene, og slike forhold kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Det kan være avvik fra dagens rombruk/rombenevnelser sammenlignet med det som er byggemeldt/godkjent. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen. Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at interessenter rådfører seg med eiendomsmegler eller egne rådgivere før det legges inn bud. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel. Kjøper og selgers rettigheter og plikter reguleres av avtalen mellom partene, samt informasjonen som har vært tilgjengelig for kjøperen i forbindelse med handelen. Avtalen utfylles av avhendingsloven, og det gjelder ulike avtalevilkår avhengig av om kjøper er forbrukerkjøper eller ikke. Dette er nærmere beskrevet nedenfor. På grunn av ulike avtalevilkår kan selger vurdere bud fra en som ikke er forbruker, ulikt fra en forbrukers bud. Dersom kjøper ikke er forbruker, er selger sitt mulige mangelsansvar begrenset fordi eiendommen selges "som den er". Selger kan ikke ta «som den er» forbehold ovenfor en forbrukerkjøper. Selv et lavere bud fra en som ikke er forbruker kan foretrekkes fordi begrensningen i mulig mangelsansvar kan ha egenverdi for selger. Selger står fritt til å forkaste eller akseptere ethvert bud, og er for eksempel ikke forpliktet til å akseptere høyeste bud. Budgiver skal i budskjema avgi egenerklæring om budgiver er forbruker eller næringsdrivende/ person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet. Budgivere får informasjon dersom andre bud er inngitt av en som ikke er forbruker. Forbrukerkjøp - definisjon Med forbrukerkjøp menes kjøp av eiendom når kjøperen er en fysisk person som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet. Forbruker – avtalevilkår Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen, eller det foreligger brudd på bestemmelsene i avhendingsloven §§ 3-2 til 3-8. Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være grunnlag for mangelskrav. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen. Dette gjelder likevel bare dersom man kan gå ut ifra at det virket inn på avtalen at opplysningen ikke ble gitt eller at feil uriktige opplysninger ikke blir rettet i tide på en tydelig måte. Boligen kan ha en mangel etter avhendingsloven § 3-3 dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk innvendig areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm. Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel). Ikke-forbruker (næringsdrivende) – definisjon Hvis kjøper er en juridisk person, eller en fysisk person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet, vil kjøpet ikke anses som et forbrukerkjøp. Ikke-forbruker – avtalevilkår Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen. Eiendommen selges «som den er», og selgers ansvar utover det konkret avtalte er da begrenset etter avhendingsloven § 3-9, første ledd andre setning. Avhendingsloven § 3-3 andre ledd fravikes, og hvorvidt boligens arealsvikt utgjør en mangel vurderes etter avhendingsloven § 3-8. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Boligselgerforsikring
Selger har ikke tegnet boligselgerforsikring.
Trygghetspakke kjøper
I samarbeid med IF tilbyr Nordvik Trygghetspakken til våre boligkjøpere. Trygghetspakken er et gunstig forsikringskonsept som inneholder alle forsikringene du trenger til den nye fritidsboligen i et helt år. Hyttepakken inneholder Boligkjøperforsikring, Flytteforsikring, Super Innboforsikring og Super Hytteforsikring. Med Super Hytteforsikring har du overlatt den største økonomiske risikoen til If hvis det oppstår skader etter at du overtar hytten din. I tillegg får du tilgang til eksperter som kan gi råd og tips om både oppussing og vedlikehold. Super Innboforsikring er en av markedets beste innboforsikringer og med denne kan du være trygg på at alle tingene du eier er godt forsikret. Flytteforsikring dekker skader på tingene dine ved transport, ut- og innflytting. Boligkjøperforsikring er en rettshjelpsforsikring som gir deg hjelp til å avklare hva du kan ha rett på om du oppdager en mangel i den nye fritidsboligen din. Ved mangel etter reglene i avhendingslova, vil forsikringen også gi deg juridisk bistand til å rette kravet mot selger eller selgers forsikringsselskap. Boligkjøperforsikring er inkludert i Trygghetspakken, men kan også tegnes separat. Trygghetspakken/Boligkjøperforsikring må senest tegnes på kontraktsmøte. Se produktark vedlagt i salgsoppgaven for mer informasjon om Trygghetspakken, eller ta kontakt med megler.
Betalingsbetingelser
Oppgjør skal betales i en samlet innbetaling fra norsk bank. Betaling fra utlandet tillates kun i unntakstilfeller og dersom det er avklart med megler i anledning avtaleinngåelse (budaksept).
Viktig informasjon om budgivning
Alle bud skal inngis skriftlig til megler, som formidler disse videre til selger. Kravet til skriftlighet gjelder også budforhøyelser og motbud, aksept eller avslag fra selger. Bud kan legges inn på eiendommens finn-annonse ved å trykke på knappen «gi bud» eller via vår hjemmeside. Ved elektronisk budgivning legges bud inn ved å benytte BankID. Bud kan også inngis på budskjema vedlagt i salgsoppgaven. Før megler formidler bud til selger, skal megler innhente gyldig legitimasjon og signatur fra budgiver. Kravet til legitimasjon og signatur er oppfylt for budgivere som benytter e-signatur, eksempelvis BankID eller MinID. Senere bud kan inngis per e-post eller SMS til megler. Et bud bør inneholde eiendommens adresse (eventuelt gnr/bnr), kjøpesum, budgivers kontaktinformasjon, finansieringsplan, akseptfrist, overtakelsesdato og eventuelle forbehold som for eksempel usikker finansiering, salg av nåværende bolig ol. Normalt vil ikke et bud med forbehold bli akseptert før forbeholdet er avklart. Konferer gjerne med megler før bud avgis. Megler skal legge til rette for en forsvarlig avvikling av budrunden. I forbrukerforhold (dvs. der selger er forbruker) skal megleren ikke formidle bud med kortere akseptfrist enn kl. 12.00 første virkedag etter siste annonserte visning. Senere bud må ha en tilstrekkelig lang akseptfrist til at megler, så langt det er nødvendig og mulig, kan videreformidle budet og eventuelle forbehold til alle involverte parter og legge til rette for at disse får tid til å områ seg, jf. forskrift om eiendomsmegling § 6-3. Akseptfrist bør derfor være på minimum 30 minutter, og budforhøyelser bør skje senest 10 minutter før fristens utløp. Dersom bud inngis med en frist som åpenbart er for kort til at megleren kan avvikle budrunden på en forsvarlig måte, vil megler fraråde budgiver å stille slik frist. Megleren vil uoppfordret gi sin vurdering av det enkelte bud overfor selgeren, når budet er gitt innenfor akseptfristene ovenfor. Megler skal så snart som mulig bekrefte skriftlig overfor budgivere at budene deres er mottatt. Etter at handel har kommet i stand, eller dersom en budrunde avsluttes uten at handel er kommet i stand, kan en budgiver kreve kopi av budjournalen i anonymisert form. Kopi av budjournal skal gis til kjøper og selger uten ugrunnet opphold etter at handel er kommet i stand. Dersom det er viktig for budgiver å bevare sin anonymitet, bør budet fremmes gjennom fullmektig. For mer informasjon om budgivningsprosessen, se «Forbrukerinformasjon om budgivning», som er vedlagt salgsoppgaven, eller ta kontakt med megler.
Tilbud på finansiering
Du kan søke om boliglån hos vår samarbeidspartner Storebrand, og få svar på dagen. Med boliglån i Storebrand kan du være trygg på at du til enhver tid har blant markedets mest konkurransedyktige renter. Du vil bli tatt godt vare på av et av Norges beste servicemiljøer innen bank. Som kunde i Storebrand Bank får du en fast kontaktperson å forholde deg til, som vil gi deg gode råd og god hjelp med kort svartid. Søk om boliglån i Storebrand og få • Enkel søknad - og etableringsprosess • Svar på dagen • Fast kontaktperson å forholde deg til • Trygghet for at du alltid har konkurransedyktige betingelser Ta kontakt på telefon 22 31 22 21 eller nordvik@storebrand.no. Les mer på storebrand.no/nordvik. Meglerforetaket kan motta provisjon ved formidling av finansielle tjenester.
Hvitvasking
Eiendomsmeglere er underlagt lov om hvitvasking og tilhørende forskrift. Etter hvitvaskingsloven er eiendomsmegler pålagt å gjennomføre kundetiltak av både selger og kjøper. Hvis kjøper ikke bidrar til at megler får gjennomført kundetiltak, og dette fører til at transaksjonen ikke kan gjennomføres eller blir forsinket, misligholder kjøper avtalen. Etter 30 dager anses misligholdet vesentlig, og selger har rett til å heve avtalen og gjennomføre dekningssalg for kjøpers regning. Dersom det er selger som ikke bidrar til at megler får gjennomført løpende kundetiltak underveis i oppdraget må eiendomsmegler stanse gjennomføringen av transaksjonen. Selger vil i et slikt tilfelle ha misligholdt sine forpliktelser, og kjøper vil kunne ha et krav mot selger etter avhendingsloven. Hvis kundetiltak ikke lar seg gjennomføre, vil Nordvik Eiendomsmegling ikke kunne bistå med handelen eller foreta oppgjør.
Personopplysningsloven
Personopplysninger blir behandlet i samsvar med personopplysningsloven.
Om oppdraget
Eiendomsmeglers vederlag
Vederlag: Provisjon: 1,00% av salgssum (min. 45 000,-) – estimert til kr. 63 000,- Tilrettelegging: 15 900,- Nordvik Grunnpakke: 21 900,- Oppgjørshonorar: 7 900,- Utlegg: Selger skal betale utlegg i samsvar med oppdragsavtalen, stipulert til ca. 19 978,- Dette inkluderer normalt sett innhenting av informasjon fra kommune og evt. forretningsfører, samt kopi av tinglyste dokumenter. Samlet skal selger betale kr. 126 679,- for vederlag og utlegg ved salg til prisantydning. Dersom oppdraget utløper eller blir sagt opp, uten at handel er kommet i stand, har megler krav på et rimelig vederlag for medgått tid/utført arbeid og avtalte utgifter (tilrettelegging, markedsføring og avholdte visninger) samt eventuelle utlegg. Ved beregningen av vederlaget skal det tas utgangspunkt i timeprisen som er kr. 3 500,-
Vedlegg til salgsoppgaven
Vedleggene er en del av den komplette salgsoppgaven. Det er viktig at interessenter setter seg godt inn i vedleggene og kontakter megler med eventuelle spørsmål før bud inngis.
Megler
Bendik Hall Blumenthal, Daglig leder / Eiendomsmegler / Partner
977 66 133
b.blumenthal@nordvikbolig.no
Megler 2
Kamilla Dagsland, Eiendomsmegler / Partner
908 22 326
k.dagsland@nordvikbolig.no
Meglerforetaket
Juridisk navn: BVB Eiendomsmegling AS
Org. nr.: 917427925
Sognsveien 70B, 0855 OSLO
Dobbel rentedekning gjennom Trygghetspakken fra If
For boligkjøper
Bilder
Bendik Hall Blumenthal
Daglig leder / Eiendomsmegler / Partner
Ullevål
Selge bolig?
Slik hjelper jeg deg til
et godt salg
Er du klar til budrunde?
Hva er din bolig verdt?
Kamilla Dagsland
Eiendomsmegler / Partner
Ullevål
Selge bolig?
Slik hjelper jeg deg til
et godt salg
Er du klar til budrunde?