Ragnhild Schibbyes vei 60Stovner
- Stovner
- Ragnhild Schibbyes vei 60
- Prisantydning
- 3 490 000,-
- Totalpris
- 3 848 563,-
- Felleskost/mnd
- 4 496,-
- BRA-i
- 42 m2
VESTLI
Sjeldent lekker, lys og usjenert 2r leilighet m/stor balkong og påkostet standard fra 2025. Garasje og 4 min til t-bane!
Dette er en attraktiv, moderne og nyoppusset 2-roms med god beliggenhet på Vestli. Leiligheten ble oppusset i 2025, og har en fin planløsning bestående av entré, stue og kjøkken i åpen løsning, baderom og soverom. Fra stuen er det utgang til en større balkong der man kan nyte late sommerdager! Fra boligen er det kun minutters gange til Vestlitorget, hvor du blant annet finner T-banestasjon og nærbutikk. I tillegg er det 9 min med bil til Stovner Senter med alt av fasiliteter. Verdt å merke seg: - Nyoppusset 2-roms andelsleilighet - Baderom 2025 - Kjøkken 2025 - Alle overflater er pusset opp i 2025 - Garasjeplass - Balkong på 12m² med utsikt og lite innsyn - Kort vei til skole, barnehage - Nærhet til både marka, servicetilbud og kollektivtransport - Ingen dok.avgift Velkommen!
Nøkkelinformasjon
- Boligtype:
- Andelsleilighet
- Byggeår:
- 1978
- Etasje:
- 4
- Soverom:
- 1
- Prisantydning:
- 3 490 000,-
- Omkostninger:
- 9 563,-
- Totalpris:
- 3 848 563,-
- Fellesgjeld:
- 349 000,-
- Felleskost/mnd:
- 4 496,-
- Totalt BRA:
- 46 m2
- Energimerking:
- C - rød
- Garasje:
- Ja
- Veranda:
- Ja
Visninger
Alle våre visninger har påmelding. Passer ikke tidspunktet, send megler en e-post og avtal tid for privatvisning.
Presenteres av
Har du finanseringsbevis på plass?
I samarbeid med
En personlig rådgiver fra vår samarbeidspartner Storebrand Bank vil hjelpe deg å gjøre deg klar til budrunden.
Nøkkelinformasjon
Oppdragsnummer
65-0072/25
Boligtype
Andelsleilighet
Adresse og betegnelse
Ragnhild Schibbyes vei 60, 0968 Oslo
Gnr. 99, bnr. 116 (ideell andel 1/1) i Oslo kommune.
Andelsnr. 133 i Vestlitoppen Borettslag, orgnr. 948447819
Selger(e)
Tomasz Nierzwicki
Julia Daria Pujsza-Nierzwicka
Kjøpesum og omkostninger
3 490 000,- (Prisantydning) 349 000,- (Andel av fellesgjeld) -------------------------------------------------------- 3 839 000,- (Pris inkl. fellesgjeld) Omkostninger: 8 213,- (Gebyr forkjøpsrett) 260,- (Pantattest kjøper) 545,- (Tinglyst hjemmelsoverføring) 545,- (Tinglyst pantedokument) 9 300,- (Boligkjøperpakke* (valgfritt)) -------------------------------------------------------- 9 563,- (Omkostninger totalt (uten Boligkjøperpakke)) 18 863,- (Omkostninger totalt (med Boligkjøperpakke)) -------------------------------------------------------- 3 848 563,- (Totalpris inkl. omkostninger (uten Boligkjøperpakke)) 3 857 863,- (Totalpris inkl. omkostninger (med Boligkjøperpakke)) -------------------------------------------------------- NB: Regnestykket forutsetter at det kun tinglyses et pantedokument og at eiendommen selges til prisantydning. Det tas forbehold om endringer i offentlige avgifter/gebyrer. Andel fellesgjeld / Andel formue overtas av kjøper.
Om boligen
Byggeår
1978
Etasje
4
Arealer
BRA-i: 42 kvm
BRA-e: 4 kvm
Totalt BRA: 46 kvm
TBA: 12 kvm
Beskrivelse:
Underetasje:
BRA-e: 2 kvm. Kjellerbod
Totalt BRA: 2 kvm
4. etasje:
BRA-i: 42 kvm. Entré, bad, soverom og stue/kjøkken.
BRA-e: 2 kvm. Utebod
Totalt BRA: 44 kvm
TBA: 12 kvm.
Fellearealer og rettigheter til bruk:
Det gjøres særskilt oppmerksom på at bod som er medtatt som BRA-e og i totalt BRA ligger på borettslagets fellesareal, men disponeres av denne andelen. Borettslaget kan på et senere tidspunkt omdisponere denne bruken.
Antall soverom
1
Innhold
Boligen har alt på ett plan og inneholder: 4. etasje BRA-i 42 m²: Entré, bad, soverom og stue/kjøkken. I tillegg disponeres: - Utebod på 2 m² - Kjellerbod på 2 m² - Garasjeplass i borettslagets anlegg
Standard
Entré: Velkommen inn! Leiligheten har en lys entré med plass til å henge fra seg yttertøy. Stue: Stuen er av fin størrelse, med plass til sofaseksjon, tv-møbel og spisebord. Fra stuen er det utgang til en herlig balkong på 12 m². Kjøkken: Kjøkkeninnredningen er ny fra 2025, og byr på mye benk- og skapplass. Skapene har malte fronter og laminat benkeplate. Videre er det montert integrert keramisk topp, stekeovn, oppvaskmaskin, ventilator og laminatplater over benkeplaten. Bad: Baderommet ble pusset opp av fagfolk i 2025 med dokumentasjon. Det er flislagte overflater med varmekabler i gulvet. Videre er det innredet med servant, servantskap, høyskap, veggmontert wc, dusjhjørne med innfellbare dører og opplegg for vaskemaskin. Soverom: Boligen har ett fint soverom. Soverommet har plass til dobbeltseng med tilhørende nattbord. Videre er det plass til garderobeløsning. Det er plass til å montere pax-garderobeskap fra IKEA (Den smale typen) Innvendige overflater: Gulv: Laminat og fliser. Vegger: Malte flater og fliser. Himling: Malte fliser. For full oversikt over tilstandsgrader, se punktet Byggemåte eller se vedlagt tilstandsrapport.
Parkering
Med andelen disponeres en garasjeplass, denne følger leiligheten og kan ikke selges eller byttes. Det kan også leies garasjeplass via styret med forbehold om at det er ledige plasser. Borettslaget har fire parkeringsplasser for lading av elbillading, og kort kjøpes hos parkeringsansvarlig. Det er gjesteparkering i borettslaget. Gjesteparkeringen skal bare benyttes av gjester til Vesttoppen BRL. Andre ilegges gebyr. Du kan stå i 72 timer ved elektronisk registrering av gjester via gjest.vestlistoppen.no. Deretter er det karantenetid på 4 dager. Ønskes det å parkere i karantenetiden må det betales for parkering. For øvrig gateparkering etter områdets gjeldende bestemmelser.
Moderniseringer og påkostninger
Boligen ble totalrenovert i 2025:
Det ble gjort:
Nytt laminatgulv, slipping av vegg, maling av tak og vegg, det ble montert nytt kjøkken (med ny ventilator, ovn og induksjonsplate - Siemens), badet er totalrenovert.
Alle arbeiderne ble utført etter gjeldende forskrifter.
Det foreligger dokumentasjon på arbeiderne som ble utført av fagfolk.
Modernisert/Påkostet år: 2025
Sammendrag selgers egenerklæringsskjema
- Vet du om det har det blitt utført arbeid på bad/våtrom, enten i din eller tidligere eiertid? Ja, både faglært og ufaglært. Firmaets navn og beskrivelse av arbeidet: RØR-REN TJENESTER CZARNECKI - rørleggerfirma for utfyllende oversikt over arbeider se våtromssertifikat november 2024-mars 2025 MEMBRAN-TEKNIKK AS membrantekking av våtrom, se kontrollskjema utførelse januar 2025 MELSTED ELEKTRO AS ny installasjon, varmekabler, belysning for utfyllende oversikt over arbeider se samsvarserklæring november 2024-mars 2025 GULLHAMMER AS for utfyllende oversikt over arbeider se faktura januar 2025-mars 2025 Egenarbeid: bl.a. riving, maling - Vet du om tettesjikt, membran eller sluk ble fornyet eller oppgradert? Ja, faglært. Firmaets navn og beskrivelse av arbeidet: Membrantekknikk AS membrantekking av våtrom, se kontrollskjema utførelse Januar 2025 - Vet du om det finnes dokumentasjon på hvordan bad eller vaskerom er bygget opp? Nei. Eventuell kommentar: det ble tatt en del bilder som viser oppussing av badet underveis - Vet du om det er gjort arbeid på det elektriske anlegget, enten i din eller tidligere eiertid? Ja, faglært. Foreligger det en samsvarserklæring? Ja. Firmaets navn og beskrivelse av arbeidet: MELSTED ELEKTRO AS for utfyllende oversikt over arbeider se samsvarserklæring november 2024-mars 2025 - Vet du om det elektriske anlegget har blitt kontrollert? Ja. Når ble kontrollen utført? 24.03.24 - Vet du om det er gjort arbeid på vann og avløp, enten i din eller tidligere eiertid? Ja, faglært. Firmaets navn og beskrivelse av arbeidet: RØR-REN TJENESTER CZARNECKI - rørleggerfirma for utfyllende oversikt over arbeider se våtromssertifikat november 2024-mars 2025 - Vet du om boligen eller eiendommen har blitt endret eller bygget ut etter opprinnelig byggeår, enten av deg eller tidligere eiere, herunder bruksendringer kjeller/loft etc.? Ja. Var tiltaket søknadspliktig? Nei. Eventuell kommentar: Vi har flyttet vegg på soverommet - Vet du om det er eller har vært sprekker i mur/skjeve gulv/setningsskader eller liknende? Ja. Beskriv: Gulvet var skjevt, og før laminatet ble lagt, ble det gjort et forsøk på å rette opp feilen. Det er usikkert om denne mangelen er blitt utbedret. - Vet du om det foreligger skaderapporter eller tilstandsvurderinger etc. om boligen? Ja. Oppgi type rapport og årstall: tilstandsrapport av 27.09.24 ved kjøp av leilighet, se vedlagt det skal utarbeides ny rapport før salg av leiligheten og det skal vedlegges - Vet du om det er utført tidligere arealoppmålinger av boligen, eller om boligens areal er oppgitt i dokumenter som salgsoppgave, takstrapport, tilstandsrapport, byggesøknad eller lignende? Ja. Hvilket dokument og når er målingen foretatt? tilstandsrapport av 27.09.24 ved kjøp av leilighet, se vedlagt det skal utarbeides ny rapport før salg av leiligheten og det skal vedlegges
Bygningssakkyndig
Roy Bekkesletten
Byggemåte
Informasjon er hentet fra vedlagte tilstandsrapport, datert 26.03.2025 Bygning: Hovedbærekonstruksjon i betong, med innfelt trebindingsverk. Liggende panel og plater på fasader. Taket er flatt. Etasjeskille er betongdekke. Vinduer: Vinduer med 2-lags glass og trekarmer. Balkongdør med 2-lags glass og trekarm. Finert entrédør med trekarm. Dører: Vinduer er ifra 2003. Balkongdør er ifra 2003. Det er ukjent alder på entrédør. Balkong/terrasse: Terrasse med epoxy malt betongdekke og. Størrelse 12 m². VVS-installasjoner: Type vannrør: Rør i rør system. Rør- i rør system er i fra 2024. Luftbehandling: Mekanisk avtrekk. Elkraft: Type sikringer: Automatsikringer Hovedsikring på 40 Amp. 6 kurser. Overspenningsvern. Sikringer er skiftet i 2025. Nedenfor gjengis en kort oppsummering der den bygningssakyndige har beskrevet avvik ved boligen som har fått tilstandsgrad 2 (TG2) eller 3 (TG3). TG2 med avvik som kan kreve tiltak: Balkong, terrasse, platting : Det er litt for stor avstand mellom betongdekke og blomsterkasse. Den litt for store åpningen mellom betongdekke og blomsterkasse anbefales å gjøres mindre eller tettes. Vinduer og dører: Over halvparten av forventet levetid er nådd på dører og vinduer. Etasjeskille og gulv på grunn: Stuegulvet har en ujevnhet på +/- 15 mm på kontrollerte steder. TG-2 gis med bakgrunn i standardens krav til godkjente måleavvik. Kjøkken - Oppsummering av avtrekk: Ventilator med omluft (kullfilter) er en løsning som gir TG-2 i henhold til NS 3600. TGIU - Konstruksjoner som ikke er undersøkt: Avløpsrør: Det er ikke påvist noen stakeluke. Staking kan utføres via sluk eller andre installasjoner med avløp. For øvrig ikke vurdert. Ytterligere undersøkelser anbefales for å avdekke type og alder på avløpsrør. Øvrig: El. varme: Ikke vurdert. Tilstandsrapport ligger vedlagt i salgsoppgaven. Interessenter anbefales å sette seg inn i denne.
Innbo og løsøre
Integrerte hvitevarer medfølger.
Vedlagt salgsoppgaven følger NEF sin standardliste "Oversikt over løsøre og tilbehør". Med mindre annet fremkommer av salgsoppgaven gjelder denne listen.
Dersom det er noe i overnevnte liste som ikke finnes på eiendommen, vil det heller ikke medfølge. Produkter og installasjoner som medfølger overdras uten noen form for garantier, utover eventuell gjenværende leverandørgaranti. Hull og merker etter feste av innredning og utstyr som ikke følger med, aksepteres av kjøper.
Adgang til utleie
Andelseieren kan ikke uten godkjenning fra styret overlate bruken av boligen til andre. Med styrets godkjenning kan andelseieren overlate bruken av hele boligen dersom: - andelseieren selv eller en person som nevnt i borettslagslovens § 5-6 første ledd nr. 3 har bodd i boligen i minst ett av de siste to årene. Andelseier kan i slike tilfeller overlate bruken av hele boligen for opp til tre år, - andelseieren er en juridisk person, - andelseieren skal være midlertidig borte som følge av arbeid, utdanning, militærtjeneste, sykdom eller andre tungtveiende grunner, - et medlem av brukerhusstanden er andelseierens ektefelle eller slektning i rett opp- eller nedstigende linje eller fosterbarn av andelseieren eller ektefellen, - det gjelder bruksrett til noen som har krav på det etter ekteskapslovens § 68 eller husstandsfellesskapsloven. Godkjenning kan i disse tilfellene bare nektes dersom brukerens forhold gir saklig grunn til det. Godkjenning kan nektes dersom brukeren ikke kunne blitt andelseier. Har borettslaget ikke sendt svar på skriftlig søknad om godkjenning av bruker innen en måned etter at søknaden har kommet frem til borettslaget, skal brukeren regnes som godkjent. Andelseier som bor i boligen selv, kan overlate bruken av deler av den til andre uten godkjenning. Styret skal ha skriftlig melding. Dersom flere eier en andel sammen, skal det regnes som overlating av bruk hvis èn eller flere av sameierne ikke bor i boligen. Overlating av bruken reduserer ikke andelseierens plikter overfor borettslaget. Borettslaget kan kreve kostnader forbundet med behandlingen og eventuell oppfølging av en søknad om overlating av bruk dekket av andelseier, se pkt. 6-1 (3).
Energi og oppvarming
Energimerking
C - rød
Alle eiendommer som selges/leies ut skal ha energiattest. Unntak gjelder blant annet for frittstående bygninger med bruksareal mindre enn 50 m². Det er eier som plikter å fremlegge energiattest og er selv ansvarlig for at opplysningene er riktig.
Dersom eier ikke har lagt frem energiattest, og eier etter skriftlig anmodning fra kjøper ikke har lagt frem energiattest før avtale om salg er inngått, kan kjøper få laget en energiattest ved hjelp av ekspert for selgers regning, innen ett år etter at avtale om salg er inngått. Dette følger av forskrift om energimerking av bygninger og tekniske anlegg § 5 (3).
Energiattest er basert på nåværende eiers/ husstands senere års forbruk og utgifter. Dette vil kunne variere avhengig av antall familiemedlemmer i husstanden, ønsket innetemperatur, egne fordelsavtale mv. Megler har intet ansvar for informasjon som fremgår av energiattesten.
Oppvarming
Elektrisk oppvarming, samt varmekabler i gulv på bad.
Informasjon om strømforbruk
I perioden oktober 2024 – mars 2025 betaler selger til Fortun ca. kr 390 i desember og januar og ca. kr 220 i øvrige perioder Forbruk vil variere fra husstand til husstand.
Økonomi
Felleskostnader
Kr. 4 496,- pr. mnd
Inkluderer: Totale felleskostnader pr. d.d. kr 4.496,– pr. md. Herav:
- Felleskostnader 4.027,-
- Garasje 300,-
- Internett 169,-
Boligselskapet har avtale med EcoGuard om månedlig energiavregning. Kostnader knyttet til oppvarming, varmt tappevann og kaldt forbruksvann faktureres månedlig via felleskostnadene og vil varierer etter forbruk. Merk at disse kostnadene ikke fremkommer av de totale felleskostnadene. For informasjon om antatt forbruk og kostnad ta kontakt med selger. Du som beboer kan logge deg inn i Curves (EcoGuard) og hente ut informasjon om ditt forbruk.
Styret opplyser i e-post 26.03.2025 at felleskostnadene økes med 15% fra 01.07.2025.
Kommunale avgifter
Inkl. i de månedlige felleskostnadene.
Formuesverdi
Primærbolig: Kr. 645 393,- pr. 2023
Sekundærbolig: Kr. 2 581 572,- pr. 2023
Skatteetaten beregner en boligverdi (beregnet markedsverdi for bolig) basert på SSBs statistiske opplysninger om omsatte boliger. I beregningen tas det hensyn til din boligs beliggenhet, areal, byggeår og type bolig. Formuesverdien er en prosentandeldel av denne boligverdien.
For mer informasjon om formuesverdi, se Skatteetatens nettsider.
TV/Internett/Bredbånd
Obos Opennet. Internett er inkludert i de månedlige felleskostnadene, kabel-tv er ikke inkludert.
Borettslaget
Om borettslaget
Diverse opplysninger om borettslaget: - Borettslaget består av 158 andelsleiligheter. I tillegg kommer 1 tjenesteleilighet. - Vestlitoppen Borettslag er registrert i Foretaksregisteret i Brønnøysund med organisasjonsnummer 948447819, og ligger i bydel Stovner i Oslo kommune - Første innflytting skjedde i 1976. Tomten ble kjøpt i 1986. Styret har søkt om lån på 3.000.000,- til innkjøp av ny traktor i 2025. I e-post til megler datert 26.03.2025 opplyser styret at det ikke skal tas opp noen øvrige store saker under årsmøte i løpet av våren 2025. Hentet fra innkalling til generalforsamling 2024: Styrets arbeid: Styret ble valgt i Generalforsamlingen den 18. april 2023. Styret har hatt 14 styremøter pr april 2024, og det er behandlet 169 saker. Det er i tillegg avviklet generalforsamling, samt avholdt 5 orienteringsmøter for beboerne og 12 åpne styrerom. Styret har dessuten deltatt i 16 møter i forbindelse med vedlikeholdsprosjektene og skifte av Internett og Tv leverandør. I tillegg har det vært mange befaringer både i forbindelse med rehabiliteringen og de andre prosjektene. Året har som beskrevet over medført mye arbeid for styret. Dette på grunn av flere ferdigstilte prosjekter, etterkontroll av disse og gjennomføring av etterarbeider av betong/fasadeprosjektet. Økonomi: Styret har ment at vi betaler for mye i renovasjonsavgift. Etter nærmere 3 års diskusjon med Oslo Ren har vi fått medhold og fikk på slutten av 2023 tilbakebetalt ca 800000,- noe som kommer godt med i borettslagets økonomi. Det ble i 2023 installert vannmålere som måler alt forbruk av vann i borettslaget. Dette ble gjort etter å ha innhentet erfaring fra andre steder, hvor det viser seg at dette skal spare betydelige summer i stedet for betaling etter kvadratmetere. Det er på nåværende tidspunkt for tidlig å si om dette stemmer for vårt borettslag. Foreløpig beregning tilsier at det er betalt inn mer enn benyttet for oppvarming av varmtvannet i 2023. Dette betyr at det er stor sannsynlighet for at mange får tilbakebetaling, og at det for noen kan bli relativt store endringer på a-konto beløpene resten av året. Parkeringshus: Det er montert overvåkningskamera i alle garasjer samt innkjøringer og søppelkontainere. Disse har vært til stor hjelp i forbindelse med skadeverk etc. Det er også blitt installert App parkering i gjestegarasjene fra 1 mars 2024 Balkonger/fasader: Rehabilitering av balkonger/fasader startet umiddelbart etter påske 2018 og pågikk fram til januar 2020 når siste nedløp og rekkverk ble montert på 36 og 38. Nye renner og nedløp ble montert på RS 46 til 54 i 2021. Dette på grunn av at de første var feildimensjonert. RS 36 til 40 fikk montert ny større type. Ved befaringer er det registret en del feil og mangler. Entreprenør PA trakk seg fra etterarbeidet og Viking entreprenør er engasjert som erstatning. Restarbeidene vil bli utført første halvår 2024. Nye avtrekksvifter: Det ble høsten 2018 montert nye avtrekksvifter i alle oppganger. Det har vært alt for sterkt avtrekk med støy og for noen også problemer med å holde innetemperaturen oppe. Etter ny justering i begynnelsen av februar 2019 var det forventet at problemene skulle forsvinne. Dette skjedde ikke og på nyåret 2020 ble det igangsatt utskifting av alle ventiler til ventiler som justerer seg automatisk. Dette var forventet ferdig til 1. mai, men på grunn av Coronaviruset ble det en del forsinkelser. Noen hadde feilmonterte ventiler og måtte betale utskifting/ekstraarbeid selv. Nå er så langt styret kjenner til avtrekkssystemene i orden. Anlegget ble endelig ferdig i 2021 og ser ut til å virke som forventet. Viktig at ventiler i vinduer er åpne samt at ventiler ikke må tettes. Det er viktig at samtlige følger beskjeden om rengjøring av ventilene, instruks vedlagt i tidligere infoskriv. Økonomiske Løsninger har byttet navn til Ren Service Styret har avtale med Ren Service AS. Etter arbeid med å skifte gulvbelegg i trapper og ganger i 2018 ser det ut til at renholdet nå går noe bedre enn før. Komprimatorbil/Container: Renova AS tar seg av avfall som beboerne setter ut en gang i året. Dette er i henhold til vedtak på generalforsamlingen i 2019. Kommunen har flere lokale innsamlinger hvert år. Det er også gratis å levere fra seg avfall på Brobekk. Det blir innsamling i 8. april 2024 det blir også små containere fra Oslo kommune for farlig avfall, dette i mai måned. I år vil det bli delt ut nye lapper for merke av sykler i sykkelboder, sykler som ikke har de nye merkene festet rund sete vil bli fjernet, dette vil bli kontrollert den 8. april. Viktig at beboere i RS 36 -38 og 40 sjekker spesielt. EL-bil ladning: I løpet av ettervinteren 2020 ble det fullført prosjekt for lading av Elbil på egen parkeringsplass. Alle som satte fram ønske om det fikk tilgang fra 1. mars 2020. Det er fortsatt mulig å bestille lader til redusert pris. Det blir ny betalings avtale i april 2024, hvor det blir å betale for forbrukt strøm og ikke abonnement. De som leier ut plassen sin og hvor leier vil ha ladning, må eier av plassen bestille dette abonnementet. Elbil RS 56 Når det gjelder laderne på gavlen av RS 56 er 2 av dem fast utleid til HYRE mens de 2 andre er åpne for offentlig bruk. Vannskader Styret har hatt en del å gjøre med vannskader. Eksempler på skader er for eksempel: Skader som følge av at beboere har tatt ut badekar og dusjer rett på et gulv der gulvbelegget er sprøtt. Her renner vannet ned til naboene. Bad som er pusset opp uten at det er brukt fagfolk. Eksempler er: Membran som ikke er god nok, samt at varmekabler er lagt uten autoriserte fagfolk. Skader på membran må utbedres før forsikringen tar følgeskadene Andre skader: Lufteventiler tettes slik at det mekaniske avtrekket ikke fungerer. Dette fører til at vinduer dugger og blir ødelagt samt at det kommer svartsopp på tak og vegger. Styret har sendt informasjon til beboerne om at ventiler må være åpne både i vinduer og i vegger. Mange feil ble lokalisert i forbindelse med ventilasjonsarbeidene, eksempler: avtrekksvifter, ventiler, varmeovner under vinduer samt luftespalter under dører. Skader som følge av at vaskemaskiner og oppvaskmaskiner ikke er installert av fagmann dekkes ikke av forsikring, samsvarserklæring må fremviser ved skade Nøkler/skilt: Nøkler og skilt til ringeklokke og/eller postkasse bestilles av styret ved å sende en skriftlig bestilling til e-post: vestlitoppen@styrerommet.no eventuelt med notat i styrets postkasse i RS 40 underetasje. Alle klistremerker med navn vil bli fjernet fortløpende. Aktiv Vaktmesterdrift ivaretar den daglige drift og det løpende vedlikeholdet i henhold til kontrakt. Dette betyr at Kenneth Støkkebo som var vår vaktmester tidligere er tilbake. Borettslaget sparer med den ordningen ca 200000.- pr år. Noe må sikkert brukes for å ta eventuelle topper, men det blir likevel en betydelig besparelse. Desember og Januar var veldig vanskelig å drifte, dette pga kulde, snø og varmegrader i en salig mix. Vi har brukt mye varmekabler slik at vi unngår skader på beboere. Styret gjør alle beboere oppmerksomme på at veien fra VS 196-RS 2 er en kommunal vei som de skal drifte med måking og strøing, dette gjelder også gangveien fra Vestli torget til RS 2. Angående gangveien på gavlen RS 46 er den også ett kommunalt ansvar. Det er sendt inn over 20 bymeldinger på denne.
Forretningsfører
Obos BBL
Forkjøpsrett
Borettslaget og boligbyggelagets medlemmer har forkjøpsrett. Forkjøpsretten blir avklart parallelt med salget, og fristen for å melde interesse er satt til 01.04.2025.
Kontakt megler for mer informasjon.
Frist: 01.04.2025
Gebyr forkjøpsrett: Kr. 8 213,-
Styregodkjennelse
Overdragelsen av borettslagsandelen til ny andelseier må godkjennes av styret. Eiendomsmegler bistår med innsending av styregodkjennelse, men det er kjøper som bærer risikoen for at overdragelsen godkjennes. Godkjenning kan kun nektes dersom det foreligger saklig grunn. Eventuelle merkostnader som pådras i forbindelse med styregodkjennelsen er kjøpers ansvar. Ta kontakt med eiendomsmegler for mer informasjon.
Informasjon om fellesgjeld
Andel fellesgjeld: Kr. 349 000,- pr. 01.03.2025
Borettslaget har fire felles lån:
Lånenr: HUS601-11445644 5
Type: Annuitet
Restsaldo: kr. 1.463.508,-
Restløpetid: 4 år
Terminer per år: 2
Type rente: flytende
Rente: 4,64%
Lånenr: OBBK01-98207425737
Type: Annuitet
Restsaldo: kr. 9.769.559,-
Restløpetid: 10 år 9 md.
Terminer per år: 12
Type rente: flytende
Rente: 5,59%
Lånenr: OBBK03-98207777897
Type: Annuitet
Restsaldo: kr. 62.167.429,-
Restløpetid: 34 år 7 md.
Terminer per år: 12
Type rente: flytende
Rente: 5,59%
Lånenr: OBBK04-98207975311
Type: Annuitet
Restsaldo: kr. 799.917,-
Restløpetid: 6 år 6 md.
Terminer per år: 12
Type rente: flytende
Rente: 5,59%
Borettslaget har en avtale med OBOS om garantert betaling av felleskostnader. OBOS garanterer for overførsel til borettslaget hver måned og overtar deretter alt ansvar og risiko for eventuell manglende innbetaling av felleskostnader. Avtale om sikring av felleskostnader varer til den blir sagt opp av en av partene. Oppsigelsestiden er 12 – tolv– måneder regnet fra oppsigelsesdato.
Andelen har ingen andel felles formue.
Regnskap/budsjett/Kostnadsøkninger
Regnskap for 2023 viste er overskudd på kroner 498 299,-. I 2024 var det budsjettert med et overskudd på kroner 1 666 771,-. Per mars 2025 har megler ikke blitt tilsendt regnskap for 2024 eller budsjett for 2025.
Vedtekter og husordensregler
Vedtekter og husordensregler er vedlagt.
Dyrehold
Det er tillatt å holde 1 hund eller 1 katt. Dyret skal alltid føres i bånd på Vestlitoppens område. Dyrets opphold i leiligheten, på balkongen eller terrassen må ikke sjenere naboene. Overholdes ikke foranstående regler, kan styret forlange dyret fjernet med 3 måneders varsel. Tillatelse til å holde hund eller katt skal gis av styret etter skriftlig søknad.
Borettslagets forsikringsselskap
Tryg Forsikring
Polisenr. 8168672.
Tomt
Beskrivelse av tomt
Tomtestørrelse: 17 907 kvm (eiet)
Tomten er fellesareal. At tomten er fellesareal innebærer at borettslaget eier og disponerer over de aktuelle områdene i fellesskap. Dette gir ikke hver enkelt andel en eksklusiv rett til bruk eller å disponere arealene, med mindre annet er uttrykkelig avtalt i avtale eller at det følger av vedtektene.
Adkomst
Se vedlagt kartskisse på høyre side i annonsen. Ved å trykke på kartet får du enkelt tilgang til en spesifisert reiserute fra din startdestinasjon til boligen. På visningsdagen vil det bli skiltet med visningsskilter fra Nordvik eiendomsmegler. Velkommen til visning!
Radonmåling
Selger har ikke utført radonmåling. Det er ikke krav om dette med mindre boligen er helt eller delvis utleid.
Områdebeskrivelse
Beskrivelse av nærområdet
Fra boligen er det kun minutters gange til Vestlitorget, hvor du blant annet finner T-banestasjon, Narvesen og nærbutikk. I tillegg er det 9 min med bil til Stovner Senter med alt av fasiliteter. Her finner du blant annet diverse forretninger, bibliotek, vinmonopol, kiropraktor, tannlege mm. Det blir også satset stort på spisesteder som etter hvert har blitt et naturlig møtepunkt for bydel Stovners innbyggere. Utenfor senteret er flotte Fossumparken, hvor det blant annet er basketballbane og sandvolleyballbane. Dette er et yndet oppholdssted for både store og små! Diverse aktivitetstilbud som golfbane, kunstgressbane, idrettshall, slalåmbakke, ridesenter, klatresenter og flere treningssentere finnes også i området. Stovnertårnet er beliggende i nærområdet. Dette er en 260 meter lang gangbane som slynger seg 15 meter opp mellom trærne. Det er gratis inngang til tårnet, som holder åpent døgnet rundt. Turen opp til høydepunktet snor seg opp gjennom trestammer, bladverk og himmel, og er tenkt som en spasertur opp i lufta, en form for oppdrift i vinden. På kveldstid er tårnet pyntet med vakker belysning. For øvrig er det kort vei til marka som med sine mange skogsveier og lysløyper åpner for gode turmuligheter sommer som vinter. Leiligheten sokner til Vestli Skole (Barneskole) og flotte Tokerud skole (Ungdomsskole). For øvrig ligger Stovner videregående skole ca. 1,8 km unna. Stovner har 1 barnepark og 16 barnehager med plass til ca. 985 barn. Bydelen har også et godt aktivitetstilbud til barn- og ungdom med bl.a. flere speidergrupper m.m. T-banens linje 4 og 5 (Bergkrystallen via Storo / Ringen via Tøyen til Sognsvann) tar deg videre inn til sentrum, med hyppige avganger og en reisetid på under en halvtime. Med egen bil tar du deg enkelt ut på både riksvei 4 og Østre Aker vei til E6. For øvrig er det ca. 15 km til Oslo sentrum, og kjøreturen tar rundt 20 minutter med bil.
Bebyggelse
Bebyggelsen i nærområdet består hovedsakelig av terrasseblokker.
Offentlige forhold
Ferdigattest / brukstillatelse
Det foreligger følgende ferdigattester for eiendommen: - Ferdigattest boligblokk, datert 18.11.1977 - Ferdigattest levegger, datert 11.04.1980 Ferdigattest utstedes av bygningsmyndighetene på grunnlag av mottatt dokumentasjon fra kontrollansvarlige når et søknadspliktig tiltak er utført i samsvar med tillatelsen og øvrige krav etter plan- og bygningslovgivningen. At ferdigattest eksisterer, gir ingen garanti for bygget er oppført i henhold til tillatelsen og gjeldende regelverk eller at det senere er utført arbeid på bygget som ikke er byggemeldt eller godkjent.
Vei, vann og avløp
Eiendommen er tilknyttet offentlig vann og avløp. Stikkledninger fra eiendommen og ut til kommunalt nett er private, vedlikeholdsansvaret påhviler borettslaget. Adkomst via offentlig vei.
Regulerings- og arealplaner
Eiendommen er regulert til bolig. Området rundt er regulert til bolig, offentlig bygning, friområde, nærsenter, gang-/sykkelvei, kjørevei, avkjørsel, t-bane mm. Ny kommuneplan fra 23. september 2015: Oslo kommune har vedtatt ny kommuneplan som får betydning for en rekke av de vedtatte reguleringsplanene i kommunen. For informasjon om eventuelle arbeider/prosjekter i nærliggende områder anbefaler vi et søk på Oslo kommunes portal for saksinnsyn: https://www.oslo.kommune.no/plan-bygg-og-eiendom/ Pågående byggesaker i området: - Vestlisvingen 196 - Utskifting av heis. Saksnummer: 202552238. Siste dok. 19.03.2025 - Vestlisvingen 196 - Montering av nytt rekkverk over eksisterende balkongkasser. Saksnummer: 202208996. Siste dok. 21.10.2024 Eiendommen ligger under marin grense.
Tinglyste heftelser og forpliktelser
På eiendommen er det tinglyst følgende servitutter/rettigheter som følger eiendommens matrikkel ved overskjøting til ny hjemmelshaver: 1986/42966-3/105 16.07.1986 BESTEMMELSE OM VANN/KLOAKK Med flere bestemmelser
Legalpant
Borettslaget har legalpant på inntil 2G som sikkerhet for betaling av felleskostnader. Legalpant er pant som ikke kommer frem av grunnboksutskriften, og har bedre prioritet enn for eksempel lån til bank som er tinglyst på andelen.
Øvrige kjøpsforhold
Diverse
Borettslagsmodellen innebærer at borettslaget eier eiendommen, mens andelseierne eier andeler i borettslaget, som gir borett til en bestemt bolig. Andelseierne har ikke personlig ansvar for borettslagets fellesgjeld, men andelseierne må dekke borettslagets løpende utgifter. Manglende innbetaling av fellesutgiftene som følge av andre andelshaveres mislighold, eller der borettslaget sitter på fraflyttede og/eller usolgte andeler, må dekkes av de øvrige andelseierne. Borettslaget har legalpanterett i andelen for krav på dekning av felleskostnader og andre krav fra borettslaget på inntil 2 ganger folketrygdens grunnbeløp. Kjøper og selger er forpliktet til å undertegne standard kjøpekontrakt utarbeidet av Nordvik i forbindelse med eiendomstransaksjonen. Kjøpekontrakt kan besiktiges hos eiendomsmegler før bud inngis. Kontakt eiendomsmegler for spørsmål. Selger leverer eiendommen i ryddig og rengjort stand.
Overtagelse
Overtakelse skjer etter avtale med selger. Før boligen overleveres kjøper, skal fullt oppgjør og omkostninger være mottatt på meglers klientkonto.
Sentrale lover
Generelle bestemmelser Alle innvendige og utvendige arealangivelser, samt beskrivelser av bygningen er hentet fra vedlagte tilstandsrapport/boligsalgsrapport. Salgsoppgaven er basert på de opplysningene selger har gitt til megler, den bygningssakkyndiges tilstandsrapport, samt opplysninger innhentet fra kommunen, Kartverket og andre tilgjengelige kilder. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene, og slike forhold kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Det kan være avvik fra dagens rombruk/rombenevnelser sammenlignet med det som er byggemeldt/godkjent. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen. Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at interessenter rådfører seg med eiendomsmegler eller egne rådgivere før det legges inn bud. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel. Kjøper og selgers rettigheter og plikter reguleres av avtalen mellom partene, samt informasjonen som har vært tilgjengelig for kjøperen i forbindelse med handelen. Avtalen utfylles av avhendingsloven, og det gjelder ulike avtalevilkår avhengig av om kjøper er forbrukerkjøper eller ikke. Dette er nærmere beskrevet nedenfor. På grunn av ulike avtalevilkår kan selger vurdere bud fra en som ikke er forbruker, ulikt fra en forbrukers bud. Dersom kjøper ikke er forbruker, er selger sitt mulige mangelsansvar begrenset fordi eiendommen selges "som den er". Selger kan ikke ta «som den er» forbehold ovenfor en forbrukerkjøper. Selv et lavere bud fra en som ikke er forbruker kan foretrekkes fordi begrensningen i mulig mangelsansvar kan ha egenverdi for selger. Selger står fritt til å forkaste eller akseptere ethvert bud, og er for eksempel ikke forpliktet til å akseptere høyeste bud. Budgiver skal i budskjema avgi egenerklæring om budgiver er forbruker eller næringsdrivende/ person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet. Budgivere får informasjon dersom andre bud er inngitt av en som ikke er forbruker. Forbrukerkjøp - definisjon Med forbrukerkjøp menes kjøp av eiendom når kjøperen er en fysisk person som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet. Forbruker – avtalevilkår Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen, eller det foreligger brudd på bestemmelsene i avhendingsloven §§ 3-2 til 3-8. Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være grunnlag for mangelskrav. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen. Dette gjelder likevel bare dersom man kan gå ut ifra at det virket inn på avtalen at opplysningen ikke ble gitt eller at feil uriktige opplysninger ikke blir rettet i tide på en tydelig måte. Boligen kan ha en mangel etter avhendingsloven § 3-3 dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk innvendig areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm. Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel). Ikke-forbruker (næringsdrivende) – definisjon Hvis kjøper er en juridisk person, eller en fysisk person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet, vil kjøpet ikke anses som et forbrukerkjøp. Ikke-forbruker – avtalevilkår Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen. Eiendommen selges «som den er», og selgers ansvar utover det konkret avtalte er da begrenset etter avhendingsloven § 3-9, første ledd andre setning. Avhendingsloven § 3-3 andre ledd fravikes, og hvorvidt boligens arealsvikt utgjør en mangel vurderes etter avhendingsloven § 3-8. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
Boligselgerforsikring
Selger har tegnet boligselgerforsikring. Se selgers egenerklæringsskjema vedlagt salgsoppgaven.
Trygghetspakke kjøper
I samarbeid med Storebrand og HELP tilbyr Nordvik Boligkjøperpakke til våre boligkjøpere. Boligkjøperpakken er et gunstig forsikringskonsept som inneholder alle de forsikringene du trenger til den nye boligen din. Boligkjøperpakke Leilighet inneholder: Boligkjøperforsikring fra HELP, flytteforsikring og innboforsikring Super. Boligkjøperforsikring er en rettshjelpsforsikring som gir trygghet og profesjonell juridisk hjelp dersom det oppdages uventede feil eller mangler ved boligen. Forsikringen gjelder i 5 år fra overtakelsen. Flytteforsikring dekker skade på eiendeler under flytting ved plutselig og uforutsett hendelse som oppstår under transport eller i forbindelse med bæring mellom bolig, bil eller lagringssted. Forsikringen varer i 1 år fra overtakelsen. Innboforsikring Super dekker tingene dine ved blant annet tyveri, brann eller vannskader. Vår beste innboforsikring Super inkluderer blant annet uflaksforsikring, bistand ved ID-tyveri og psykologhjelp ved alvorlige hendelser hjemme. Forsikringen gjelder i 3 måneder fra overtakelsesdatoen av ny bolig. Velger du Boligkjøperpakke Leilighet+ får du i tillegg renteforsikring: Renteforsikringen kan hjelpe deg med rentekostnaden og forsikringspremien på din primærbolig som skal selges, hvis salgsprosessen fører til at du må betale rentekostnader på to lån. Forsikringen gjelder i 9 måneder (3 måneder karenstid) og dekker inntil 15 000 kroner i måneden. Boligkjøperforsikring fra HELP kan også kjøpes separat og inkluderer da flytteforsikring fra Storebrand. Boligkjøperpakke/Boligkjøperforsikring må tegnes senest ved kontraktsignering og gjelder fra overtakelsen. Kjøper blir kontaktet av Storebrand med et tilbud på videre forsikring av innbo. Se pris og mer informasjon om forsikringene i produktarket vedlagt salgsoppgaven, eller ta kontakt med megler.
Betalingsbetingelser
Oppgjør skal betales i en samlet innbetaling fra norsk bank. Betaling fra utlandet tillates kun i unntakstilfeller og dersom det er avklart med megler i anledning avtaleinngåelse (budaksept).
Viktig informasjon om budgivning
Alle bud skal inngis skriftlig til megler, som formidler disse videre til selger. Kravet til skriftlighet gjelder også budforhøyelser og motbud, aksept eller avslag fra selger. Bud kan legges inn på eiendommens finn-annonse ved å trykke på knappen «gi bud» eller via vår hjemmeside. Ved elektronisk budgivning legges bud inn ved å benytte BankID. Bud kan også inngis på budskjema vedlagt i salgsoppgaven. Før megler formidler bud til selger, skal megler innhente gyldig legitimasjon og signatur fra budgiver. Kravet til legitimasjon og signatur er oppfylt for budgivere som benytter e-signatur, eksempelvis BankID eller MinID. Senere bud kan inngis per e-post eller SMS til megler. Et bud bør inneholde eiendommens adresse (eventuelt gnr/bnr), kjøpesum, budgivers kontaktinformasjon, finansieringsplan, akseptfrist, overtakelsesdato og eventuelle forbehold som for eksempel usikker finansiering, salg av nåværende bolig ol. Normalt vil ikke et bud med forbehold bli akseptert før forbeholdet er avklart. Konferer gjerne med megler før bud avgis. Megler skal legge til rette for en forsvarlig avvikling av budrunden. I forbrukerforhold (dvs. der selger er forbruker) skal megleren ikke formidle bud med kortere akseptfrist enn kl. 12.00 første virkedag etter siste annonserte visning. Senere bud må ha en tilstrekkelig lang akseptfrist til at megler, så langt det er nødvendig og mulig, kan videreformidle budet og eventuelle forbehold til alle involverte parter og legge til rette for at disse får tid til å områ seg, jf. forskrift om eiendomsmegling § 6-3. Akseptfrist bør derfor være på minimum 30 minutter, og budforhøyelser bør skje senest 10 minutter før fristens utløp. Dersom bud inngis med en frist som åpenbart er for kort til at megleren kan avvikle budrunden på en forsvarlig måte, vil megler fraråde budgiver å stille slik frist. Megleren vil uoppfordret gi sin vurdering av det enkelte bud overfor selgeren, når budet er gitt innenfor akseptfristene ovenfor. Megler skal så snart som mulig bekrefte skriftlig overfor budgivere at budene deres er mottatt. Etter at handel har kommet i stand, eller dersom en budrunde avsluttes uten at handel er kommet i stand, kan en budgiver kreve kopi av budjournalen i anonymisert form. Kopi av budjournal skal gis til kjøper og selger uten ugrunnet opphold etter at handel er kommet i stand. Dersom det er viktig for budgiver å bevare sin anonymitet, bør budet fremmes gjennom fullmektig. For mer informasjon om budgivningsprosessen, se «Forbrukerinformasjon om budgivning», som er vedlagt salgsoppgaven, eller ta kontakt med megler.
Tilbud på finansiering
Du kan søke om boliglån hos vår samarbeidspartner Storebrand, og få svar på dagen. Med boliglån i Storebrand kan du være trygg på at du til enhver tid har blant markedets mest konkurransedyktige renter. Du vil bli tatt godt vare på av et av Norges beste servicemiljøer innen bank. Som kunde i Storebrand Bank får du en fast kontaktperson å forholde deg til, som vil gi deg gode råd og god hjelp med kort svartid. Søk om boliglån i Storebrand og få: • Enkel søknad - og etableringsprosess • Svar på dagen • Fast kontaktperson å forholde deg til • Trygghet for at du alltid har konkurransedyktige betingelser Ta kontakt på telefon 22 31 22 21 eller nordvik@storebrand.no. Les mer på storebrand.no/nordvik. Meglerforetaket kan motta provisjon ved formidling av finansielle tjenester.
Hvitvasking
Eiendomsmeglere er underlagt lov om hvitvasking og tilhørende forskrift. Etter hvitvaskingsloven er eiendomsmegler pålagt å gjennomføre kundetiltak av både selger og kjøper. Hvis kjøper ikke bidrar til at megler får gjennomført kundetiltak, og dette fører til at transaksjonen ikke kan gjennomføres eller blir forsinket, misligholder kjøper avtalen. Etter 30 dager anses misligholdet vesentlig, og selger har rett til å heve avtalen og gjennomføre dekningssalg for kjøpers regning. Dersom det er selger som ikke bidrar til at megler får gjennomført løpende kundetiltak underveis i oppdraget må eiendomsmegler stanse gjennomføringen av transaksjonen. Selger vil i et slikt tilfelle ha misligholdt sine forpliktelser, og kjøper vil kunne ha et krav mot selger etter avhendingsloven. Hvis kundetiltak ikke lar seg gjennomføre, vil Nordvik Eiendomsmegling ikke kunne bistå med handelen eller foreta oppgjør.
Personopplysningsloven
Personopplysninger blir behandlet i samsvar med personopplysningsloven.
Om oppdraget
Eiendomsmeglers vederlag
Vederlag: Provisjon: 0,85% av salgssum (min. kr. 45 000,-) – estimert til kr. 32 716,- Grunnpakke Leilighet/tomt kr. 12 900,- Markedspakke Basis inkl. digital salgsoppgave kr. 21 900,- Oppgjørshonorar** kr. 7 990,- Rabatt vederlag/provisjon kr. -12 500,- Tilrettelegging kr. 11 900,- Visningshonorar/overtagelseshonorar per stk. kr. 2 500,- Utlegg: Selger skal betale utlegg i samsvar med oppdragsavtalen, stipulert til ca. 15 628,-. Dette inkluderer normalt sett innhenting av informasjon fra kommune og evt. forretningsfører, samt kopi av tinglyste dokumenter. Samlet skal selger betale kr. 93 034,- for vederlag og utlegg ved salg til prisantydning. Dersom oppdraget utløper eller blir sagt opp, uten at handel er kommet i stand, har megler krav på et rimelig vederlag for medgått tid/utført arbeid og avtalte utgifter (tilrettelegging, markedsføring og avholdte visninger) samt eventuelle utlegg. Ved beregningen av vederlaget skal det tas utgangspunkt i timeprisen som er kr. 3 900,-.
Vedlegg til salgsoppgaven
- Selgers egenerklæring, datert 25.03.2025 - Tilstandsrapport, datert - Energiattest, datert 21.03.2025 - Brev fra forretningsfører, datert 21.03.2025 - Innkalling og protokoll fra årsmøte 2024, datert 13.05.2025 - Vedtekter og husordensregler - Reguleringsplankart, datert 21.03.2025 - Ferdigattest boligblokk, datert 18.11.1977 - Ferdigattest levegger, datert 11.04.1980 - Byggemeldte tegninger, datert 27.11.1974 - Servitutter Vedleggene er en del av den komplette salgsoppgaven. Det er viktig at interessenter setter seg godt inn i vedleggene og kontakter megler med eventuelle spørsmål før bud inngis.
Megler
Sebastian Chodkowski, Eiendomsmegler / Partner
412 34 540
s.chodkowski@nordvikbolig.no
Megler 2
Kordian Zuraw, Eiendomsmeglerfullmektig
463 49 101
k.zuraw@nordvikbolig.no
Meglerforetaket
Juridisk navn: BG30 Eiendomsmegling AS
Org. nr.: 919945958
Haneborgveien 103, 1463 FJELLHAMAR
Bilder
Sebastian Chodkowski
Eiendomsmegler / Partner
Lørenskog
Selge bolig?
Slik hjelper jeg deg til
et godt salg
Er du klar til budrunde?
Hva er din bolig verdt?
Kordian Zuraw
Eiendomsmeglerfullmektig
Lørenskog
Selge bolig?
Slik hjelper jeg deg til
et godt salg
Er du klar til budrunde?